Antonio Momoc

Antonio Momoc este specialist în comunicare și PR, decanul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. Este conferențiar univ. dr. la Departamentul Antropologie culturală și Comunicare. Este consultant în managementul reputaţiei și trainer de public speaking pentru clienţi comerciali și politici. Predă cursuri de „Fundamente ale Științelor Sociale”, „Comunicare online”, „Comunicare politică”, „Marketing politic”, „Publicitate electorală” și „Publicitate și promovarea vânzărilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Fac. de Științe Politice și Fac. de Administrație și Afaceri din Universitatea din București. 

Distins cu premiul Profesor Bologna 2017 al Alianței Naționale a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR), Antonio Momoc este doctor în sociologie (Fac. de Sociologie), este licențiat în științe politice (Facultatea de Științe Politice), în jurnalism (Facultatea de Jurnalism si Științele Comunicării), un master în comunicare (FJSC) și un master în științe politice (SNSPA, 2005).

Este autorul cărților Comunicarea 2.0. New media, participare și populism, Ed. Adenium, 2014 și Capcanele politice ale sociologiei interbelice, Școala gustiană între carlism și legionarism, Ed. Curtea Veche, 2012. Este coordonatorul volumelor Activiștii mărunți, Curtea Veche, 2007, Bișnițari, descurcăreți, supraviețuitori, Curtea veche, 2013, România protestelor. 2017. Piața Victoriei vs. Cotroceni, Meridiane Publishing, 2019.

Asociatia Mioritics Primaria Rasnov Loom Kraft Consiliul Judetean Brasov Primaria Feldioara Fundatia Corneliu Coposu Fundatia Hanns Seidel Uniunea de Creație Interpretativă a Muzicienilor din România Centrul National al Cinematografiei Fundația Friedrich Naumann pentru Libertate
Banca Comerciala Romana Groupama
Psiho Select Vatra Barsei Jidvei Zizin Grin Kooperativa 2.0 XCS Music ACSB Events Asaltul Cetatii Bio Catina Energine Das Fort Pusca Lupi Dexion Independenta Film Ro Image Provideo System Plus