Antonio Momoc

Antonio Momoc este specialist în comunicare și PR, decanul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București. Este conferențiar univ. dr. la Departamentul Antropologie culturală și Comunicare. Este consultant în managementul reputaţiei și trainer de public speaking pentru clienţi comerciali și politici. Predă cursuri de „Fundamente ale Științelor Sociale”, „Comunicare online”, „Comunicare politică”, „Marketing politic”, „Publicitate electorală” și „Publicitate și promovarea vânzărilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Fac. de Științe Politice și Fac. de Administrație și Afaceri din Universitatea din București. 

Distins cu premiul Profesor Bologna 2017 al Alianței Naționale a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR), Antonio Momoc este doctor în sociologie (Fac. de Sociologie), este licențiat în științe politice (Facultatea de Științe Politice), în jurnalism (Facultatea de Jurnalism si Științele Comunicării), un master în comunicare (FJSC) și un master în științe politice (SNSPA, 2005).

Este autorul cărților Comunicarea 2.0. New media, participare și populism, Ed. Adenium, 2014 și Capcanele politice ale sociologiei interbelice, Școala gustiană între carlism și legionarism, Ed. Curtea Veche, 2012. Este coordonatorul volumelor Activiștii mărunți, Curtea Veche, 2007, Bișnițari, descurcăreți, supraviețuitori, Curtea veche, 2013, România protestelor. 2017. Piața Victoriei vs. Cotroceni, Meridiane Publishing, 2019.

Asociatia Mioritics Primaria Rasnov CJ Brasov CNC Friedrich Neumann Foundation Fundatia Corneliu Coposu Fundatia Hans Seidel
Banca Comerciala Romana Zeren Banca Transilvania
Zizin Ursus IDS Consulting MET Energy DoHu Consulting Smart ID Tech Talent Arnia Dinamica Distribution Loxon Dexion Vatra Barsei Coresi Purcari ACSB Mar de Bran Biocatina Energine Pusca Lupi Grin Kooperativa Zaiafet system plus Aerodrom Piatra Craiului Das Fort Ro Image Independenta Film